Η ελληνική ιστορία διακρίνεται μέσα από εργασίες μαθητών με καταγωγή από τα Μέγαρα
Μεγάλες διακρίσεις έλαβε η μαθήτρια Χρυσάνθη Κάρκα, που πραγματοποίησε με ομάδα συμμαθητών της στο σχολείο της Νέας Υόρκης, όπου ζουν με την οικογένειά της και κατάγονται από τα Μέγαρα.
Η μαθήτρια Χρυσάνθη Κάρκα με καταγωγή από τα Μέγαρα, πραγματοποίησε εργασία με θέμα την ελληνική ιστορία και κατέκτησε τη δεύτερη θέση σε εθνικό επίπεδο ανάμεσα σε σχολεία από όλη την επικράτεια των Ηνωμένων Πολιτειών και όχι μόνο.
Αναλυτικότερα, μετά από διαγωνισμό μπήκε στην ομάδα του National History Day του σχολείου. Η ομάδα μαθητών έκανε έρευνα και με ταξίδι στην Ελλάδα, όπου επισκέφτηκαν το σπίτι του Μεταξά, τους ξενάγησε η εγγονή του και επισκέφτηκαν και άλλα μουσεία, όπως και τη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη και συνέλεξαν στοιχεία σχετικά με το «ΟΧΙ» του Μεταξά και την επίδραση της αντίστασης της Ελλάδας στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Επιστρέφοντας στη Νέα Υόρκη, δημιούργησαν ένα ντοκυμαντέρ με όλα αυτά τα στοιχεία με τίτλο : “ΟΧΙ. Πως μια λέξη άλλαξε την πορεία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου”.
Η ομάδα αυτή, που αποτελούνταν από πέντε παιδιά μεταξύ των οποίων η Χρυσάνθη Κάρκα από τα Μέγαρα, με αυτό το ντοκυμαντέρ συμμετείχε στο διαγωνισμό National History Day στην αρχή στο Δήμο της Νέας Υόρκης που βγήκε πρώτη.
Οι τρεις πρώτοι από το δήμο συμμετείχαν στο διαγωνισμό μεταξύ των σχολείων της πολιτείας της Νέας Υόρκης, όπου αναδείχθηκε δεύτερη. Οι δύο πρώτοι από το διαγωνισμό της πολιτείας συμμετείχαν στο διαγωνισμό ανάμεσα στα σχολεία όλης της επικράτειας των Ηνωμένων Πολιτειών και εκεί κατέκτησαν τη 2η θέση.
Να σημειωθεί ότι στους διαγωνισμούς συμμετείχαν τα Αμερικάνικα σχολεία και δεν αφορούσε μόνο τον Ελληνισμό, αλλά η ομάδα του σχολείου στη Νέα Υόρκη επέλεξε να διαγωνιστεί με θέμα από την ελληνική ιστορία.