Η ένταξη των ακόλουθων διαδικασιών, (αναγραφομένων στον ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι), αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής, στην ψηφιακή πλατφόρμα προγραμματισμού ηλεκτρονικών ραντεβού που βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Αττικής https://patt.attica.gov.gr/appointments, ξεκινάει από τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024.

  1. Οι κάτωθι υπηρεσίες / διαδικασίες εξυπηρετούνται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ραντεβού:
  2. Αντικατάσταση εντύπου άδειας οδήγησης.
  3. Ανανέωση άδειας οδήγησης (κάθε κατηγορίας.
  • Χορήγηση αντιγράφου εντύπου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας ή κλοπής ή αλλοίωσης.
  1. Μεταβίβαση οχήματος (επιβατικού ή δικύκλου) ιδιωτικής χρήσης.
  2. Άρση παρακράτησης κυριότητας επιβατικών και δίκυκλων οχημάτων ιδιωτικής χρήσης και χορήγηση άδειας κυκλοφορίας.
  3. Χορήγηση αντιγράφου Άδειας Κυκλοφορίας επιβατικών και δικύκλων οχημάτων ιδιωτικής χρήσης λόγω απώλειας-φθοράς-κλοπής.

 

2.Για τις αναφερόμενες διαδικασίες, οι ενδιαφερόμενοι (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) ή οι εξουσιοδοτημένοι για τον σκοπό αυτό εκπρόσωποι τους, θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών της Π.Ε. Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας προγραμματισμού ηλεκτρονικών ραντεβού https://patt.attica.gov.gr/appointments  προκειμένου να προβούν στη διεκπεραίωση υποθέσεων τους με φυσική παρουσία.

 

3.Η δυνατότητα χρήσης της ψηφιακής πλατφόρμας προγραμματισμού ραντεβού στην ανωτέρω Διεύθυνση υφίσταται παράλληλα με τον τηλεφωνικό προγραμματισμό ραντεβού μέσω της τηλεφωνικής γραμμής της Γραμματείας της υπηρεσίας (213 1600 929).

 

4.Η πρόσβαση στην ψηφιακή πλατφόρμα της Περιφέρειας Αττικής, η περιγραφή της και η χρήση της γίνονται σύμφωνα με το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι της με Α.Π. 1209376/21-10-2024, ΑΔΑ: 9ΗΛΓ7Λ7-ΟΓ1 Απόφασης του Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής κος Κλεάνθης Βαρελάς δήλωσε σχετικά:

“Η ύπαρξη ψηφιακής εφαρμογής εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων με ραντεβού αποτελεί υποσύστημα του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής και αρμόδια είναι η Αυτοτελής Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτηση.

Η πιλοτική χρησιμοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας για τον προγραμματισμό των ραντεβού ξεκίνησε στις 22 Ιουλίου 2024 από την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Κεντρικού Τομέα Αθηνών.

H ένταξη των αναγραφομένων στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι διαδικασιών αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής, στην ψηφιακή πλατφόρμα προγραμματισμού ηλεκτρονικών ραντεβού που ξεκινάει από τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024, στοχεύει στην ανάγκη ελαχιστοποίησης της ταλαιπωρίας και του χρόνου αναμονής των ενδιαφερόμενων φυσικών και νομικών προσώπων, στον καλύτερο προγραμματισμό τόσο για τους ενδιαφερόμενους όσο και για τις υπηρεσίες, στη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής, στην τήρηση των αρχών της διαφάνειας και της ισότιμης πρόσβασης στις αρχές».

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι

Ο Οργανισμός Περιφέρεια Αττικής προσφέρει προς χρήση τη δικτυακή του εφαρμογή υπό τους κάτωθι όρους χρήσης, τους οποίους ο επισκέπτης/χρήστης της δικτυακής εφαρμογής καλείται να διαβάσει προσεκτικά και να προβεί σε επίσκεψη/χρήση των ιστοσελίδων /ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού, μόνο εφόσον τους αποδέχεται πλήρως.

1.Οι κάτωθι υπηρεσίες/διαδικασίες εξυπηρετούνται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ραντεβού:

  • Αντικατάσταση εντύπου άδειας οδήγησης.
  • Ανανέωση άδειας οδήγησης (κάθε κατηγορίας).
  • Χορήγηση αντιγράφου εντύπου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας ή κλοπής ή αλλοίωσης.
  • Μεταβίβαση οχήματος (επιβατικού ή δικύκλου) ιδιωτικής χρήσης .
  • Άρση παρακράτησης κυριότητας επιβατικών και δίκυκλων οχημάτων ιδιωτικής χρήσης και χορήγηση άδειας κυκλοφορίας.
  • Χορήγηση αντιγράφου Άδειας Κυκλοφορίας επιβατικών και δικύκλων οχημάτων ιδιωτικής χρήσης λόγω απώλειας-φθοράς-κλοπής.

2.Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες/διαδικασίες των Διευθύνσεων Μεταφορών που δεν αναφέρονται στο (1) η εξυπηρέτηση παραμένει ως έχει.

3.Η πλατφόρμα των ηλεκτρονικών ραντεβού δεν έχει καμία σχέση με τρόπο/χρόνο διεκπεραίωσης των υποθέσεων. Αφορά μόνο στην χρονική προσέλευση των ενδιαφερόμενων στον χώρο της κάθε υπηρεσίας.

4.Όσοι προσέρχονται στην Υπηρεσία υποχρεούνται να έχουν μαζί τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ταυτοποίηση των στοιχείων τους. Τα στοιχεία τα οποία είναι υποχρεωτικά να δηλώνονται ηλεκτρονικά είναι τα ακόλουθα: -Αριθμός Τηλεφώνου (κατά προτίμηση κινητού) -Email πολίτη Τα υπόλοιπα στοιχεία δίνονται στην Διεύθυνση των Μεταφορών μέσω των στοιχειών TAXIS, εφόσον δίνει άδεια ο πολίτης κατά τη διαδικασία αυθεντικοποίησης του.

5.Όσο αφορά τα νομικά πρόσωπα, η καταχώρηση των ραντεβού τους θα γίνεται από τον νόμιμο εκπρόσωπό τους. Η αυθεντικοποίηση στην περίπτωση αυτή θα γίνεται με το ΑΦΜ του εκπροσώπου.

6.Η καταχώρηση email και τηλεφώνου είναι υποχρεωτική εφόσον κλείνεται το ραντεβού μέσω της εφαρμογής.

7.Η ορθότητα του email και του τηλεφώνου δεν ελέγχεται από την εφαρμογή. Αποκλειστική ευθύνη φέρει ο πολίτης. Όλες οι διαδικασίες των ραντεβού(κράτηση, μετάθεση, ακύρωση, κλπ.) κάνουν χρήση του email για την ορθή και έγκαιρη ενημέρωση του πολίτη.

  1. Η καταχώρηση τηλεφώνου και email δεν είναι υποχρεωτική εφόσον κλείνεται ραντεβού τηλεφωνικά.

9.Κάθε ραντεβού έχει υποχρεωτικά μία και μόνο θεματολογία.

10.Κάθε ραντεβού μπορεί να απαιτεί από τον πολίτη-αντιπρόσωπο να αναγράψει υποχρεωτικά κάποια στοιχεία που θα διευκολύνουν την διεκπεραίωση της υπόθεσης του, όπως π.χ. άδεια ή άδειες κυκλοφορίας οχήματος, αριθμό άδειας οδήγησης, κλπ. Τα στοιχεία αυτά ζητούνται ανά περίπτωση και σύμφωνα με τη θεματολογία του ραντεβού.

11.Σε περίπτωση που πολίτης έχει να διεκπεραιώσει πολλαπλές θεματολογίες, τότε θα διεκπεραιώνεται από την υπηρεσία μόνο η θεματολογία που αναφέρεται στο ραντεβού. Σε περίπτωση που κρίνει ο προϊστάμενος τμήματος ή Διεύθυνσης ότι υπάρχει χρονικό περιθώριο, τότε ο όρος αυτός μπορεί να μην ισχύσει και να εξυπηρετηθεί κανονικά ο πολίτης και για τα υπόλοιπα θέματα του.

12.Ο κάθε χρήστης μπορεί να ακυρώνει έως δύο (2) ραντεβού ανά θεματολογία που προσφέρεται μηνιαίως.

13.Αν κατά τον έλεγχο των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί στην ηλεκτρονική φόρμα των ραντεβού προκύψει ότι κάποιο από τα δηλωθέντα στοιχεία είναι αναληθή, δεν θα εκτελείται η συγκεκριμένη πράξη και θα θεωρηθεί ως απόπειρα παραπλάνησης δημόσιου φορέα.

14.Πολίτης-Αντιπρόσωπος που έχει κλείσει ραντεβού και δεν προσέλθει στην ώρα του, το ραντεβού θα ακυρώνεται και ο πολίτης-Αντιπρόσωπος θα πρέπει να κλείσει νέο ραντεβού.

15.Υπάλληλοι της Περιφέρειας Αττικής που είναι Συμμετέχοντες στη θυρίδα εξυπηρέτησης στο CWORK του Τμήματος που δέχεται ραντεβού μπορούν να κάνουν χρήση της εφαρμογής και των λειτουργιών

16.Οι Διαχειριστές των θυρίδων εξυπηρέτησης του τμήματος μπορούν να παραμετροποιούν προγράμματα ραντεβού καθώς και να ακυρώνουν ραντεβού.

17.Η αιτιολογία ακύρωσης ενός ραντεβού από τον Διαχειριστή της θυρίδας του τμήματος είναι υποχρεωτική.

  1. Συστήνεται η προσέλευση των πολιτών να γίνεται με ακρίβεια την καθορισμένη ώρα του ραντεβού, έτσι ώστε να μην δημιουργείται συγχρωτισμός και συνωστισμός.

19.Η Περιφέρεια Αττικής λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχει. Η Περιφέρεια Αττικής δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία (άμεση ή έμμεση, Σελίδα 7 από 8 θετική ή αποθετική) που τυχόν θα υποστεί ο χρήστης της δικτυακής εφαρμογής από τη χρήση ή την αδυναμία χρήσης αυτής, από καθυστερήσεις κατά τη χρήση αυτής, από λάθη ή παραλείψεις σε αυτή, από διακοπές της τηλεφωνικής γραμμής, βλάβες του δικτύου ηλεκτροδότησης ή για άλλους λόγους.

20.Ο χρήστης που επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Οργανισμού, είναι υπεύθυνος για κάθε υποβολή δήλωσης ή στοιχείων που πραγματοποιείται με χρήση των προσωπικών κωδικών TAXIS (κωδικός χρήστη και συνθηματική λέξη) του. Η ευθύνη αυτή υφίσταται ακόμα και εάν ο χρήστης αποφασίσει, με δική του ελεύθερη επιλογή, να γνωστοποιήσει τους προσωπικούς κωδικούς του σε τρίτο πρόσωπο που χρησιμοποιεί κάποια ηλεκτρονική υπηρεσία για λογαριασμό του.

21.Ο χρήστης που επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, οφείλει να παρέχει αληθείς, ακριβείς, έγκυρες και πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία που υποβάλλει κατά τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού.

22.Ο όρος χρήσης (21) ισχύει για τυχόν τηλεφωνική συνδιάλεξη μεταξύ πολίτη και υπαλλήλου, προκειμένου να κρατηθεί θέση για ραντεβού.

23.Ο αντιπρόσωπος οφείλει να προσκομίζει στην υπηρεσία τις απαραίτητες υπεύθυνες δηλώσεις προκειμένου να φαίνεται η ιδιότητα του και ποιους αντιπροσωπεί.

24.Οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις χρήσης της εφαρμογής των ραντεβού, καθώς και οποιαδήποτε τροποποίηση, αλλαγή ή αλλοίωσή τους διέπονται και συμπληρώνονται από το εθνικό δίκαιο, το κοινοτικό δίκαιο και τις σχετικές διεθνείς συνθήκες. Οποιαδήποτε διάταξη των ανωτέρω όρων διαπιστωθεί ότι είναι αντίθετη με το ως άνω νομικό πλαίσιο ή καταστεί εκτός ισχύος, παύει αυτοδικαίως να ισχύει και αφαιρείται από το παρόν, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων. Το παρόν αποτελεί τη συνολική συμφωνία μεταξύ του διαχειριστή της εφαρμογής και του επισκέπτη/χρήστη των σελίδων και υπηρεσιών του και δε δεσμεύει παρά μόνο αυτούς. Καμία τροποποίηση των όρων αυτών δε θα λαμβάνεται υπόψη και δε θα αποτελεί τμήμα της συμφωνίας αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί σε αυτή.

25.Για τους σκοπούς εφαρμογής της παρούσας η Περιφέρεια Αττικής λειτουργεί ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ). Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα οποία θα υποβληθούν σε επεξεργασία από τον φορέα είναι τα απολύτως απαραίτητα προκειμένου να οριστεί το ραντεβού και αφορούν στα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος ή θα εκπροσωπηθεί.