Γνωστές έγιναν το απόγευμα της Παρασκευής 6 Ιουνίου ανακατατάξεις στον Δήμο Ελευσίνας, αφού έγιναν δεκτές από τον Δήμαρχο Γ. Γεωργόπουλο οι παραιτήσεις των Αντιδημάρχων Τεχνικών Υπηρεσιών Παύλου Κουκουναράκη, Αστικής Πανίδας Λίλας Βέζου, Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας Πέτρου Φιλιππά και Παιδείας Χρήστου Τρυπιτσίδη.

Αναλυτικά και σύμφωνα με την απόφαση Δημάρχου 1609/2025, μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες:

1. Τον κ. Τσάμη Γεώργιο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών ΥπηρεσιώνΠολεοδομίας, του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου, και του Αυτοτελούς Τμήματος Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και όλων των Τμημάτων που ανήκουν σε αυτή, ήτοι του Λογιστηρίου, Προϋπολογισμού & Οικονομικής Πληροφόρησης, των Δημοτικών Προσόδων και Περιουσίας, της Ταμειακής Υπηρεσίας, των Προμηθειών, Δημοπρασιών & Αποθηκών και της Ιδιωτικής Οικονομίας & Επιχειρηματικότητας.
    1. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και όλων των Τμημάτων αυτής, ήτοι των Πολεοδομικών και Τοπογραφικών Εφαρμογών, της

Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών και του Ελέγχου Κατασκευών iii. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου.

  1. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Τμήματος

Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

  • Τον έλεγχο της κανονικής είσπραξης των εσόδων του Δήμου καθώς και των νομίμως βεβαιωμένων χρεών, οφειλών και προστίμων σε βάρος τρίτων.
    • Την υπογραφή των αποφάσεων ανάληψης υποχρεώσεων ως διατάκτη
    • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις ανωτέρω δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων του ανατίθεται.  viii. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά
    • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις και τα προαναφερθέντα Αυτοτελή Τμήματα καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
    • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των Διευθύνσεων και των Αυτοτελών Τμημάτων αρμοδιότητας του.
    • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  • Τον κ. Ρουμελιώτη Γεώργιο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  1. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και επίβλεψη των Τμημάτων Κοινωνικής Πολιτικής (πλην των αρμοδιοτήτων που αφορούν τα Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων) και Εφαρμογών Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας.
    1. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά
    1. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των Τμημάτων της Δ/νσης αρμοδιότητας του (πλην των υπαλλήλων που απασχολούνται στα Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων).
    1. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στα προαναφερθέντα Τμήματα αρμοδιότητας του καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
    1. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις  ανωτέρω δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων του ανατίθεται.
    1. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  • Την κα Κονδύλη Μαρία –Ιωάννα, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών & Ανθρώπινου Δυναμικού και του Αυτοτελούς Τμήματος Επιχειρησιακού Προγραμματισμού, Αξιοποίησης Εθνικών & Ευρωπαϊκών Πόρων και μεταβιβάζει σε αυτή τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  1. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, ήτοι των Τμημάτων Διοικητικής Μέριμνας – Πρωτοκόλλου & Αρχείου, Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων, Δημοτικής Κατάστασης & Ληξιαρχείων , Ανθρωπίνου Δυναμικού και Μισθοδοσίας.
  2. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Τμήματος

Επιχειρησιακού Προγραμματισμού, Αξιοποίησης Εθνικών και Ευρωπαϊκών Πόρων iii. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών  ευθύνης της, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.

iv. Την υπογραφή αποφάσεων μεταδημοτεύσεως, εγγραφών, διορθώσεων, συμπληρώσεων δημοτολογίων, Μητρώων Αρρένων, στρατολογικών καταστάσεων, πολιτογραφήσεων, εγγράφων σχετικών με την είσοδο και παραμονή αλλοδαπών στη χώρα μας, ως και την οργάνωση εκλογών.

vii. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της Διεύθυνσης και των Τμημάτων αρμοδιότητας της.

  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων της ανατίθεται.
  • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στη προαναφερθείσα Διεύθυνση και του Αυτοτελούς Τμήματος καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  • Τη συνεργασία με τους Προέδρους και τα Συμβούλια των Δημοτικών Κοινοτήτων Ελευσίνας Μαγούλας για θέματα σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία τους

4. Τον κ. Μπάρδη Μελέτιο, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη των Τμημάτων Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης και του Πολιτισμού της Δ/νσης Παιδείας, Νέας Γενιάς, Πολιτισμού & Αθλητισμού
  2. Τη γενική εποπτεία, επίβλεψη και ευθύνη χρήσης και παραχώρησης όλων των χώρων,  που διαχειρίζονται οι υπηρεσίες αρμοδιότητας του.
  3. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών  ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά
  4. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των  ανωτέρω υπηρεσιών, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται.
  5. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατίθενται, ως ανωτέρω.
  6. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές. vii. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

5. Τον κ. Τσαφαρά Χαράλαμπο, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Δημόσιας Υγείας, Κέντρων Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων & Προσχολικής Αγωγής και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη των υπηρεσιών των Τμημάτων Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας, Ισότητας των φύλων, Κοινωνικής Οικονομίας και Καινοτομίας και της Προσχολικής Αγωγής της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας, καθώς και των Κέντρων Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων.
  2. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.
  3. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των  ανωτέρω υπηρεσιών, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατίθενται, ως ανωτέρω.
  5. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές. vi. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

6. Την κα Χαλκιαδάκη Ειρήνη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Πρασίνου, Πολιτικής Προστασίας και Πολιτικής Άμυνας στην οποία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

i. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη Τμημάτων Περιβάλλοντος και κυκλικής Οικονομίας, Επέκτασης και Συντήρησης Πρασίνου, που ανήκουν στη Διεύθυνση

Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου  ii. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Τμήματος  Πολιτικής

Προστασίας iii. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Γραφείου Πολιτικής

Άμυνας iv. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών, με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών  ευθύνης της, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.

  • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της ανωτέρω Διεύθυνσης και Τμημάτων, η αρμοδιότητα των οποίων της ανατίθεται.
  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που της ανατέθηκαν, ως ανωτέρω.
  • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Β.  Τον ορισμό άμισθων Αντιδημάρχων του Δήμου Ελευσίνας, με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου  από τις 06.06.2026 έως 05.06.2026, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, ως εξής:

7. Τον κ. Ζυμάλη Ιωάννη, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης και Δημοτικής Αστυνομίας και κατά τόπον Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Μαγούλας στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη των Τμημάτων, Επιτελικής Υποστήριξης, Σχεδιασμού και Εποπτείας Καθαριότητας, Συντήρησης Εγκαταστάσεων Κοινοχρήστων Χώρων και λοιπών Υποδομών του Δήμου, Κίνησης και Συντήρησης Οχημάτων και λοιπού Μηχανολογικού Εξοπλισμού.
  2. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας και των Τμημάτων αυτής ΄ήτοι, του Τμήματος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και του Τμήματος Αστυνόμευσης, όπως αυτές προβλέπονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2532/τ. Β΄/07-11- 2011) τις τροποποιήσεις αυτού (ΦΕΚ2998/τΒ/1-09-2017,

ΦΕΚ5243/τΒ/29-06-2023, ΦΕΚ 1285/τ. Β’/18-03- 2025 ) όπως ισχύουν iii. Τη γενική ευθύνη λειτουργίας όλων των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Μαγούλας

  1. Την παρακολούθηση και εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη

Δημοτική Ενότητα Μαγούλας

  • Την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική ενότητα Μαγούλας
  • Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών  ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.
  • Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των ανωτέρω Διευθύνσεων  και Τμημάτων, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται
  • Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατέθηκαν, ως ανωτέρω
  • Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις και των Τμημάτων αυτών καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

8. Τον κ. Μαυροδημητράκη Σπυρίδωνα, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών,μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των Τμημάτων Εξυπηρέτησης Πολιτών και Εσωτερικής Ανταπόκρισης της Δημοτικής Ενότητας Ελευσίνας και της Δημοτικής Ενότητας Μαγούλας.
    1. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών  ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.
    1. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της ανωτέρω Διεύθυνσης  και Τμημάτων αυτής, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται iv. Την  υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατέθηκαν, ως ανωτέρω
    1. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στην προαναφερθείσα Διεύθυνση και των Τμημάτων αυτής καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
    1. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Γ. Τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αθλητισμού και Νέας Γενιάς, της Δ/νσης Παιδείας, Νέας Γενιάς, Πολιτισμού & Αθλητισμού καθώς και του τομέα Αστικής Πανίδας που  έχει την πλήρη ευθύνη προστασίας φροντίδας των αδέσποτων ζώων όπως αυτές προβλέπονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2532/τ. Β΄/07-11- 2011) και τις τροποποιήσεις αυτού (ΦΕΚ2998/τΒ/1-09-2017, ΦΕΚ5243/τΒ/29-06-2023, ΦΕΚ 1285/τ. Β’/18-03- 2025) όπως ισχύουν τις μεταβιβάζει στον Πρόεδρο του Συμβουλίου Δημοτικής Ενότητας

Ελευσίνας, κ. Πέππα Ευριπίδη

i.      Στον ανωτέρω αναθέτουμε την υπογραφή «ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ» σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006 εγγράφων σχετικών με τους τομείς ευθύνης και εποπτείας του – πλην χρηματικών ενταλμάτων.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσάμης Γεώργιος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα. Κονδύλη Μαρία – Ιωάννα.

Ενώ: 

  1. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσάμη Γεωργίου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Κονδύλη Μαρία – Ιωάννα
  2. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Κονδύλη Μαρίας – Ιωάννας, όταν  απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσάμης Γεώργιος.
  3. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ρουμελιώτη Γεωργίου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσαφαράς Χαράλαμπος
  4. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Μαυροδημητράκη Σπυρίδωνα, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κΤσαφαράς Χαράλαμπος
  5. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ζυμάλη Ιωάννη, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Χαλκιαδάκη Ειρήνη.
  6. Τις αρμοδιότητες του  Αντιδημάρχου κ. Μπάρδη Μελετίου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Κονδύλη Μαρία – Ιωάννα
  7. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσαφαρά Χαράλαμπου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ρουμελιώτης Γεώργιος.   viii. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Χαλκιαδάκη Ειρήνης, όταν  απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ζυμάλης Ιωάννης.

Ε. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν Μέλη ή να είναι Μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.

ΣΤ. Η ανάκληση ορισμού Αντιδημάρχου μπορεί να λάβει χώρα οποτεδήποτε με απόφαση Δημάρχου σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθμ 1333/2023 εγκυκλίου, με αρ. πρωτ 110822/27-12-23 (ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) περί Αντιδημάρχων.